KaPak NiCkLer

Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!

> Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

> arka sokakLarın çocuğuyuz, bize yakışmaz itLere yem oLmak.. ya aDam gibi ya aDam gibi gideRiz!

> aşkTan ne anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLa aLa...!

> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim ;)

> güLmek bir tek oNa yakışıyoR..!

> aDam oL öyLe Yaz!

> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)

> Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..


> Entel dantel ayakları bilmeyiz biz ama her kahvehanede masamız her karakolda ismimiz her güzel kızda resmimiz vardır ;)

> Tek bir ihtimal var. Ben olmadan bir hiçsin!

> Senin marka olduğun yerde ETİKETİ BEN KOYARIM!

> Buranın havası bozuldu! Biri ışığı açsın, fotosentez zamanı!

> Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki, ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim!

Allah' M yqmrr yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!

..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..

Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?

sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..


YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

' Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!

İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul’a da koymalı bana koyduğu kadar...

El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..

sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..

yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..

hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!

...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...

YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?

'nefess aLma efess aL'


Ey,iKi AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén .. .

BeLki birgün bir araya geLiriz Kırmızı Kar yağdığı zaman

Ağırdır ßenim Sevmelerim, Her Yürek Kaldıramaz...!!!

ßeni Sevmek İçin Programlanma,,
Devrelerini Yakarım

Özenen DeğiL Özendiren oLun,ALayına Gitmeyin KeNDiNiZe GeLiN

BANA BİLMEDİĞİM ŞEYLER SÖYLEYİN..?...

- anılcak bir 'adın'bile yok

Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!

#"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş.

#Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD....! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!

Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

Benim için ne olduğun hiç önemli değil.. sonuçta gözlerimin sana baktığı kadarsın.. ben o gözleri senden çektiğim an hoş bir anı olarak kalırsın..

Yéni Bir Sayfa Açtım KénDiMé içinDé SéN Yoksun.. Kalbim hayvanat BahÇesi DéğiLki içinDé köPeqLér oLSun . .

Kötü GünLerimde Katkısı oLmayanların İyi GünLerimde Hissesi YoktuR..
//Arkamdan konuşanlarn hepsi arkada takılmaya devam etsn//

geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN

ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!

yıLdız oLsaydım iLk Sana Kayardım !!!
Kapak msn nickleri , kapak nickler , msn nickleri , şekilli msn nickleri
hayaTTan Sonra öLümdesin..ama HayaTTa iken Ben Yoksam biLki öLmektesin !!

Hiç yorum yok: